Felhívás a LEADER pályázatok elektronikus benyújtásával kapcsolatosan

A 2011. szeptember 30 - október 31. közötti kérelem beadási időszakban kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül lehet majd feltölteni a pályázatokat.

 

Felhívjuk leendő pályázóink figyelmét, hogy a LEADER pályázatok elektronikus benyújtásához az alábbi regisztrációkra van szükség:

 

I. Ha pályázó (őstermelő, magánszemély):

 

1. MVH regisztrációs szám (amennyiben nem rendelkezik ilyen számmal, a G001 MVH formanyomtatványon igényelhető):

 

http://www.mvh.gov.hu/portal/MVHPortal/default/mainmenu/ugyfelnyilvantartas/g001_ugyfel_regisztracios_adat_20091115_1007395

 

2. Ügyfélkapus hozzáférés (okmányirodában igényelhető)

 

II. Ha pályázó (önkormányzat, önkormányzati társulás, non-profit szervezet, mikro-kis-közép vállalkozás, egyéni vállalkozó):

 

Gazdálkodó szervezetek esetében a pályázatok benyújtása kizárólag meghatalmazott útján teljesíthető, mivel ügyfélkapus belépési jogosultsággal kizárólag magánszemély rendelkezhet.

 

Gazdálkodó szervezetek esetében tehát szükséges:

 

1. MVH regisztrációs szám (amennyiben nem rendelkezik ilyen számmal, a G001 MVH formanyomtatványon igényelhető):

 

http://www.mvh.gov.hu/portal/MVHPortal/default/mainmenu/ugyfelnyilvantartas/g001_ugyfel_regisztracios_adat_20091115_1007395);

 

2. MVH jelszó (amennyiben nem rendelkezik jelszóval, a G946 MVH formanyomtatványon igényelhető):

 

http://www.mvh.gov.hu/portal/MVHPortal/default/egyebek/tajekoztatok/g946_adatlap_es_kitoltesi_utmu_20091115_1007401);

 

A Gazdálkodó szervezet meghatalmazottjának rendelkeznie kell MVH regisztrációs számmal, továbbá ügyfélkapus hozzáféréssel.

 

Fontos!

 

Amennyiben a fent felsorolt regisztrációkat megtették, a gazdálkodó szervezet (ügyfél) meghatalmazottjának a pályázat benyújtását megelőzően legalább 20 nappal szükséges belépnie az ügyfél egyedi jelszavával az ügyfélre vonatkozó elektronikus kérelemkitöltő felületre az MVH honlapján:

 

 http://www.mvh.gov.hu

 

Az elektronikus kérelemkitöltő felületen először az állandó meghatalmazásra és annak bejelentésére vonatkozó nyomtatványt kell kitölteni és ügyfélkapun keresztül benyújtani, majd ezt követően három példányban kinyomtatni, és azt az ügyfélnek, a meghatalmazottnak valamint két tanúnak aláírni. A meghatalmazás egy példányát a meghatalmazott, másik példányát az ügyfél köteles megőrizni, a harmadik példányt legkésőbb a meghatalmazásban szereplő eljárási cselekmény (pályázat benyújtása) elvégzését megelőzően húsz nappal kell eljuttatni az ügyfél lakóhelye/székhelye szerint illetékes megyei MVH kirendeltségére.

Az MVH illetékes megyei kirendeltségére eljutatott meghatalmazást az MVH – a képviseleti jogosultság ellenőrzését követően – nyilvántartásba veszi. Amíg a nyilvántartásba vétel nem történt meg, a meghatalmazott nem tud belépni az egységes kérelem-kitöltő felületére.

 

Bővebb információ az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban ITT olvasható.

Content Management Powered by CuteNews

Archív hírek