A Helyi Vidékfejlesztési Stratégiánk az alábbi 4 célterületre irányul

I. A helyi agrártermékek versenyképességének növelése

a) a helyi zöldségágazat fejlesztése (feldolgozás, értékesítés, minőségjavítás, szaktudás) - minőségbiztosítás, szaktudás fejlesztés

- alapanyag ellátás, technológia fejlesztés stb.

b) a helyi szőlő és bortermelés fejlesztése

- marketing elemek

II. A helyi vonzerőkre alapozott turizmus fejlesztése

a) bor és gasztronómiai turizmus fejlesztése

- rendezvény

b) természeti adottságokra épülő turizmus fejlesztése

- horgász, vadász, erdei turizmus

- marketing eszköz

- marketing stratégia

c) falusi, agroturisztikai és ifjúsági turizmushoz kapcs. infrastruktúra es szolgáltatás fejlesztése

d) lovas turizmus működéséhez kapcsolódó infrastruktúra és szolgáltatás fejlesztése

III. A helyi életminőség javítása

a) tanya, külterület, falumegújítás- es fejlesztés

- falumegújítás (terek, parkok, gazd. épületek,játszótér)

- piac

b) helyi örökség megőrzése (épített, természeti, kulturális)

c) kulturális és közösségi szolgáltatások fejlesztése

- falunap rendezvény

- falunap eszköz

IV. Helyi mikro- és kisvállalkozások versenyképességének fejlesztése

vállalkozások infrastruktúra es technológia fejlesztése

 

vissza a főoldalra